Diary

Wieśniak M


older other diaries from newer

9 november 2011

9 november 2011, wednesday ( historia pewnej analogii )

próbuję sobie wyobrazić portal dla miłośników muzyki. Wrzuceni do jednego kotła melomani wszelkiego autoramentu próbują znaleść jakiś wspólny mianownik. Miłośnicy muzyki dawnej spierają się z fanami metalu. Koneserzy discopolo dyskutują z jazzmenami tworząc koalicję  przeciw bywalcom operetki. Wszyscy przekonani o wyższości własnego poletka, każdy z gotową definicją, oczekiwaniem, gustem, doświadczeniem, wrażliwością. 
A przecież ile niuansów kryje się nawet w poszczególnych gatunkach. 
Można się pokusić o jakieś ponadczasowe dzieła, które każdemu są bliskie.Taki  Mozart, Beatlesi, może ktoś jeszcze. Każdy w mniejszym lub większym stopniu się podpisze. Ale przedrzeć się ze swoją muzyką do wszystkich tak aby się spodobała ogółowi?  - to chyba niemożliwe. A jak spytać grajka z zespołu folklorystycznego czy podoba mu się nasz utwór ciężkiego rocka, i co by w nim zmienił, bo nie jesteśmy pewnii solówki gitarowej?...






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

 


Terms of use | Privacy policy

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1