Prose

necro_girl


older other prose newer

24 january 2013

Papieros.

Jaki wkurzający jest ten papieros. Roztapia we mnie wszystkie nerwy, a doprowadza do kolejnych. W zimie to jedyne źródło ciepła... Często jest jedynym źródłem ciepła przez cały rok. Właściwie to zawsze. Przybył tak z nienacka. Tak nagle dobrał się do moich ust. W sumie błędem było by twierdzić, że on dobrał się do moich ust, gdyż to ja dobrałam się do niego. Może dość brutalnie, ale nie mnie to oceniać. Nie odmówił. Nigdy. Słowa nie powiedział. Może to powinno mi dać do myślenia?
Zanim uzależniłam się od niego też nie było ze mną najlepiej. Przepłakane noce z byle powodu. Skurwysyn dał mi siłe, chociaż w tym samym momencie odbierał mi ją. Paradoks. Nienawidze paradoksów chociaż są sensem mojego życia. Czy oznacza to, że nienawidze sensu swojego życia, a co za tym idzie mojego życia? Pomimo tej całej nienawiści do paradoksów i tego jednego papierosa nie potrafie wyjść z przekonania, że to miłość.
Przynajmniej moge dodać kolejny punkt do listy znienawidzonych. Dzięki, papierosie.






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

 


Terms of use | Privacy policy

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1