Prose

przemubik


older other prose newer

14 june 2011

Zadanie niecodzienne

Chmury z myśli nie dawały spokoju. Marian posępnie, więc wstał z łóżka i zaczął się ubierać. Do roboty miał na siódmą, a więc jeszcze dwie godziny. Babka bardzo go lubiła - dawała jeść i do tego jakieś oszczędności na życie.
Gdy był już u babki przywitał się grzecznie jak to Marian: dzień dobry pani! to od czego zaczynamy?
Babka dała mu mnóstwo zadań: musiał odkurzyć, wyczyścić starą przepoconą muszlę klozetową, zmyć stertę naczyń - a zadania mnożyły się z każdym krokiem.
Gdy w końcu skończył zadanie babka przyklasnęła - no chłopie, to żeś zrobił wszystko, pozostaje Ci jeszcze jedno - wyrwać chwasta...
Gdy Marian wracał do domu, był wyraźnie przygnębiony, nigdy babka nie prosiła go o taką rzecz. Przecież "on" mógł zwyczajnie się obudzić, a gdy kazała mu kopać - tu zwymiotował dwukrotnie.
Następnego dnia do mieszkania Mariana zapukała policja: dzień dobry jest pan aresztowany pod zarzutem morderstwa.

Na przesłuchaniu tłumaczył się - ...no i wtedy babka kazała mi kopać, nie wiedziałem że za to idzie się do więzienia...






Report this item

 


Terms of use | Privacy policy

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1