Diary

Przemko


older other diaries from newer

1 august 2011

1 august 2011, monday ( deszcz, jesienny deszcz )

deszcz jesienny deszcz
smutne pieśni gra(cytat)

pieśn ta smutna zaczeła się dziś lecz nie w tym roku tylko w 1944
ludzie mając już dosyć strachu i bólu, cierpienia oraz ukrywania siebie przed złem wystąpili przeciw niemu...

mokną na nim karabuiny
hełmy kryje rdza(cytat)

pokryła tysiące hełmów karabinów i ciał niepamięć, setki ofiar spalonych liczba około jedynie świadczy o niewinnych, których było 24 tony prochów. były to dzieci, męzczyźni,starcy kobiety w ciąży i...

ciemna główka twej dziewczyny...(cytat)

w fabrykach, zwykłych domach na ulicach.
oni jak w tej piosence chylili...

sie do snu

ale wiecznego, mordowani w okrutny sposób będąc jedynie cywilami. niewinnymi walk w mieści, za to że byli Warszawiakami i Polakami.
po wojnie określono ich na około 150 tysięcy
ale co to liczba, to każde z 150 000 osób miało własne niezwykłe i niepowtarzalne życie. im już nic i nikt nie wróci życia nie opowie pełnej hisorii nie pozna chłopaka ani dziewczyny...

już jeden z chłopców co polegeli nie będzie tulił ciemnej główki swej dziewczyny do snu...

przechodziłem wczoraj koło biblioteki rolnej w warszawie ale to dopiero będzie 16 sierpnia nie uprzedzajmy historii...

Może właśnie dziś
patrzy w mroczną mgłę
i modlitwą prosi Boga
by zachował Cię...(cytat z piosenki deszcz jesienny deszcz)

Poprośmy aby zachował pamięć o nich na nas na wieki.






Report this item

 


Terms of use | Privacy policy

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1