Dziennik

Adam Pietras (Barry Kant)


dodane wcześniej pozostałe dzienniki dodane później

4 lutego 2024

4 lutego 2024, niedziela ( Sposób na włosy na posadzce )

Z pewnością zauważyliście, jak ciężko jest usunąć włosy z podłogi, szczególnie, gdy wykonana jest ze śliskiego materiału - mam przez to na myśli kamionkę, marmur, niektóre odmiany płytek ceramicznych albo paneli.

Zawodzą ręczniki, zarówno tradycyjne, jak i papierowe, a także kultowa szczotka - zmiotka. Przynajmniej tak długo, jak zależy nam na perfekcyjnej czystości i porządku. Z ich użyciem możemy wykonać zaledwie pierwszą połowę pracy, to jest usunąć większe i lepiej zbite kępki zarostu bądź włosów, .

Jednak jeśli chcemy doprowadzić posadzkę do idealnego porządku, tj. zrobić wszystko na błysk, usunąć 99.9 per cent niechcianych entities (ang: byty) z podłogi, jest na to jeden, sprawdzony i wypróbowany sposób.

Wystarczy zwilżyć prawą stopę i przejechać nią po posadzce, stojąc na lewej, na wszelki wypadek podtrzymując ręką mebli bądź ściany. (Zamiast tego możemy wykorzystać również gumowe ściereczki.)






Zgłoś nadużycie

 


Regulamin | Polityka prywatności

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1