Proza

Adam Pietras (Barry Kant)


dodane wcześniej pozostała proza dodane później

18 lutego 2024

Gadka

- Świat to wzrok, słuch - i resentyment.

- Przyśpiewka: tak kochają tylko Balwierze!

- Życiodajny tłuszczyk.

- Plum Told No More Beer.

- Pieszczotliwie: mój Herodzik!

- Imię Neo-Staropolskie: Jegofazy.

Spidy:
- Osiem mocnych kaw sypanych - cios w serce, zdrada, Apokalipsa. (Moja Ty bezmyślna neurozo szczytująca niegdyś na ulicach miast!)

- Osiem mocnych kaw rozpuszczalnych z cukrem i z mlekiem - paranojka, labilność, jakieś takie zimno w żyłach, umysłowe rozwodnienie, podróbki Pink Floyd.


Ezoteryk - człowiek, nad którym władzę przejęła wyobraźnia i brak krytycyzmu. Czyli w sumie ja.

Jeśli Nietzsche za wszelką cenę pragnął być Polakiem, to chyba znaczy, że jednak jest w nas coś choć odrobinę złego...

Żart to zmiękczenie.

Ludzie przywiązują się do pewnych rzeczy przede wszystkim dlatego, że stanowią one jakiś element ich filozofii życiowej. Zaś zasadą filozofii w sensie logiki jest rozpatrzenie doniosłości jego roli. Brak tej umiejętności jest powodem neurotyzmu.

Niezrozumiany artysta to jak odrzucona miłość. Dlatego też nadmierna wsobność nie służy nikomu - mizantropiczni, struci charyzmatycy.

(Shitty Szalik -jakaś postmodernistyczna szansonistka)






Zgłoś nadużycie

 


Regulamin | Polityka prywatności

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1