Dziennik

Tina Landryna


dodane wcześniej pozostałe dzienniki dodane później

19 listopada 2021

29 listopada 2020, niedziela ( Tina Landryna wydaje pierwsze studyjne nagrania w albumie Początki - 2010 )

Tina Landryna wydaje własnymi siłami swój pierwszy solowy album pt. „Początki- 2010”. Płyta w oficjalnej sprzedaży pojawiła się 2020 pod koniec roku, od tego czasu dostępna jest na stronie bancamp.com. Składanka zawiera 9 utworów z pełnymi brudnych brzmień alternatywnych dźwięków, podanych w grungowo - punkowej odsłonie. Wydawnictwu muzycznemu towarzyszy śpiewnik wydany pod tym samym tytułem Tina Landryna –Początki - 2010- Śpiewnik.

Choć premiera odbywa się dopiero w 2020 roku, utwory zostały nagrane w 2010 roku w przydomowym studio. Tina pracuje nad nowymi utworami od 2010 roku, gdzie na portalu You Tube publikuje najnowsze utwory. Album jak sama nazwa wskazuje jest składanką pierwszych utworów, których teksty uzyskały rozgłos na portalach poetyckich i artystycznych. Pierwsze kroki zaczynała jako poetka na poezje.pl, digart.pl oraz granice.pl. W swoich dokonaniach posiada ponad sześćset tekstów opracowanych w różnych wersjach muzycznych. Kilkadziesiąt utworów zostało już udostępnionych na oficjalnym kanale na YT.

Zdaniem Tiny Landryny płyta zawiera „najbardziej dzikie i nieposkromione utwory, jakie kiedykolwiek wykonano w muzyce grunge”. Pierwszym utworem w interpretacji wokalno gitarowej autorskich tekstów na płycie jest utwór ,,Ja suka”. Kolejną porywającą nutą jest „Rano” artystki z Internetu - publiczność zna tę melodię, nawet jeżeli nie wiedzą skąd ona pochodzi - mówi Tina Landryna. Dopełnieniem tych kompozycji jest proponowana forma muzyczna uprawiana przez nielicznych twórców sound poem, gdzie poetyckie teksty są wypowiadane w aranżacjach muzycznych tworzonych w programach komputerowych.

- Właśnie teraz publiczność tego potrzebuje, tych dźwięków, wypływających z duszy i trzewi. Czuję, że jest to moja misja niesienia chaosu, ponieważ świat oszalał. Pragnę się z nim zjednoczyć w tym obłędzie. Mam nadzieję, że zarażę swą muzyką i tą składanką. Chcę przebić mur ograniczeń mentalnych i świadomościowych. W życie wchodzi coraz bardziej różowa alternatywa, nieskrępowana energia i chaos- podsumowuje TINA LANDRYNA.



Historia TINY LANDRYNY rozpoczyna się w Internecie na portalach poetyckich, gdzie pod wpływem trudnego dzieciństwa i hejtu ze strony użytkowników portali pisze wiersze, po czym je śpiewa i publikuje na YT. Jej wytrwałość w podążeniu za marzeniami widoczne było, od momentu zaprezentowania swoich wierszy na portalach poetyckich, a obecnie z wydaniem swojego pierwszego albumu komercyjnego ,,Początki-2010” zrealizowała jako jedno z największych marzeń, które męczyły ją od momentu przeobrażenia się z chłopca w dziewczynkę.

Album na rynku ukazał się 20 grudnia 2020, teraz kupić go można w sprzedaży. Utwory z debiutanckich nagrań na krążku z pewnością usłyszymy na koncertach Tiny Landryny, które odbędą się po pandemii Covid-19. Razem z artystką na scenie zobaczymy gwiazdy grunge i punk rocka.


Płyta jest do nabycia za pośrednictwem strony autorskiej Tiny: https://sites.google.com/site/tinalandrynaart/wydawnictwa

oraz bezpośrednio z wydawnictw www.bandcamp.com oraz śpiewnik w wydawnictwie ridero.eu:


Lista utworów z pierwszej solowej płyty TINY LANDRYNY- Początki-2010:

1. Ja suka
2. Rano
3. sex zatopiony w nirwanie
4. letarg ciał namiętności
5. rymik z przyssawką
6. produkcja
7. nagrzana-sound poem
8.sex zatopiony w nirwanie-sound poem
9. wyklęta






Zgłoś nadużycie

 


Regulamin | Polityka prywatności

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1