Diary

Marta M.


older other diaries from newer

30 may 2014

15 march 2013, friday ( Książe przypływów )

Jesteś moim Księciem Przypływów...
Moja twarz smagana zimnym wiatrem zapamiętuje ten chłód a płuca napełnione rześkim powietrzem synchronizują się z lekką frakcją wyrzutu mojego tęskniącego serca.
To zimno i śnieg już zawsze będą kojarzyły się z Naszymi spotkaniami bo to jak " most " Toma, jego szept i modlitwa...


Doskonale potrafisz sprawić ,że się uśmiecham ale to już wiesz...
Doskonale do mnie trafiasz i otwierasz najdokładniej zamknięte zaułki strachu by tak sprawnie zamienić je w kolorowe baloniki marzeń czekające na Nasze prywatne niebo.
Doskonale  jesteś cierpliwy i pojmujesz wiedzę która dla mnie jest nie pojęta.
Doskonałe piszesz @ ...i takie mądre.

"...
Skarbeńku ...walnij jakiegoś fajnego posta....
napisz jak bardzo za Tobą tęsknie...niech wiedzą...:-)
że wariat ...oszalał..."

"...
życie codziennie nas zaskakuje....to co dziś wydaje się barierą nie do przebycia...
za jakiś czas jest błahostką..."

"...nic nie pojmujesz...Kotek
tak bardzo chciałem..marzyłem o tym..widziałem to..że jedziesz ze mną...:-)
gram dla Ciebie...Ty  na trybunach bijesz brawo....jestem w niebie...
później kolacja ...świece....wino....patrzę na Ciebie.....i mówię....i mówię jak Cię kocham....
rano...na śniadaniu...patrzę na Ciebie....i pytam...    ....co dalej ???
uśmiechasz się i mówisz....Kotek....znajdziemy naszą drogę..."






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

 


Terms of use | Privacy policy

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1