Proza

necro_girl


dodane wcześniej pozostała proza dodane później

28 stycznia 2013

Psychopatka.

Możesz nazwać mnie śmierdzącym gadem, ochydną psychopatką, obleśną szmatą, znianawidzoną kretynką, której głos doprowadza Cię do niesamowitych nerwów. 
Możesz wyzywać za plecami, kopać prosto w brzuch, płakać w obcych ramionach, krzyczeć przy każdej okazji która się tylko trafi.
Możesz uważać, że jestem bezlitosna, że zniszczyłam każdą cząstke w Twoim ciele, że to przez mnie cierpisz, że to ja jestem powodem wszystkich Twoich niepowodzeń.
Nie będe obarczać Cię swoimi problemami, swoimi chorobami, dziwnymi przemyśleniami i w ogóle całą sobą, choć nie powiem, że nie... Jesteś mi potrzebny bardziej niż alkohol. Tylko Twój głos i Twoje usta wpływają na mnie tak kojąco. Tylko Twoje oczy i Twój słodki nosek doprowadzają do takiej lekkości... 
Chciałabym Ci to powiedzieć, ale przecież już wiesz, więc zbędnymi by były te słowa. Pisze więc zatem dziesiątki listów, których nigdy nie wyśle. Do usranej śmierci mi się Ciebie kochać zachciało.






Zgłoś nadużycie

 


Regulamin | Polityka prywatności

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1